... mä luulen että yksi yrittää laihduttaa. Lenkkeily, karkkilakko ja valikoivampi syöminen on oireita laihduttamisesta? 

Ennen se söi mitä nokan alle pistettiin, mutta nyt... No turhaan mä sen elämään tungen. Ei se mua oikeen kiinnostakkaan, laihdutanhan mä ittekkin jotta saan itseni oikeen bikinikuntoon! Onhan mulla bordercollie jonka kanssa lenkkeillä!  Käytiin muuten tänään pyöräilemässä Jamin kanssa ja se tykkäs kamalasti, tosin virtaa riitti vielä vakka muille jakaa kun kotiin palattiin. Huh huh. 

Mä muuten murruin eilen täysin kun soitin isälle, ollaan kaks viikkoa oltu erossa ja mä pillitin soiton jälkeen. Mutta kai se on ymmärrettävää että istuin 12 tuntia ulkona viestiä kattomassa ja olin liikenteessä ehkä tunnin, jos ei sitä lasketa kun itse juoksin 18x80 metriä. Mutta niin siihen todelliseen asiaan; Isä on mulle kaikki kaikessa. Ja mä vain haluan että se voi olla ylpeä musta. Jo se sai tunteet pintaan että sanoin sille '' rakastan sinua '' ja isä vastasi samalla. Olenko mä herkkis vai herkkis?  No kyllähän sen kovemmankin ja rääväsuisemmankin kuoren alla on herkkä asia! Ja minulla tämä arka ja herkkä kohde/asia on isä ja kaikki isään liittyvä. Ja minä jos joku haukun ja kiroilen muidenkin edestä, jota tosin häpeän myös... 

Mutta nyt pitää kyllä mennä nukkumaan, äiti ei tykkää yhtään näin myöhäisestä tietokoneella olosta! Syön niitä kaninpapana-muroja ja lyön pääni pehkuun! Muutes, ihan vinkkinä vaan itselleni ei mun kannattaisi syödä illalla vaan aamulla. Koska yleensä aamupala jää mulla väliin.. Noniin. Kiitos ja kumarrus että täältä löytyy ainakin yksi lukija, toivon että lisää tulee! 

Öitä.