Niin tämä helvetin vuodatus päätti sitten yht' äkkiä tiltata ja poistaa mun kirjotus, helvekko vieköön! Mutta siis sairastelen yhä ja en suostu ottamaan tuota oksettavaa yäk lääkettä. 

Mutta piirtopöydän hankkiminen pitkittyy hieman, ens viikoksi. Mutta siis, tämän minä ostan; http://www.pixmania.com/fi/fi/2662164/art/wacom/piirtopoyta-intuos-4-s.html#

Ja nuo pojat vetää vieläkin sikeitä Puuha pete-putkessaan. Kiehahtaa kun mä en saa nukkua täs huushollis mutta muut saa. JA SITTEN TUO PRKLN SUB:FI senkin!! Väittää vaan että media playerissa olis muka jtn vikaa ja ettei se sit pysty näyttää sitä videoo, PASKAT sanon minä! Kumminki taas jtn häikkää subin sivuilla eikä voida ilmoittaa siitä, nyt kiehuu kohta yli!!!1 

 

Ja sitte piirsin jonkun ihan oudon piirrustuksen, siin on joku kanin ja kissan risteytys sekä susi. Ja tuo tausta on niin '' hieno '' että oikeen naurattaa. Mutta itsekkään en kyllä tajua mikä tuo on tuo piirrustus? Ja huomasin että tuon toisen etusen takaata on jäänyt värittämättä, no paskat mä välitän. Mä en jaksanu yksinkertiasesti vaan piirtää tätä valmiiks kunnolla. Mutta mua vaan huvittaa tuo kissakani tuossa noin. 

Noniin heikää nyt mä meen laittaa kahveeta mun rakkaalle työnantajalleni, äitille.