KETUNLEIPÄÄ KETUNLEIPÄÄ KETUNLEIPÄÄ MITÄ MUUTA TAHTOISINKAANN!! TILILILILYYY!! 

Noniin nyt menee pinna. 

Täällä Lupuksessa valitetaan mielikuvituksettomista postauksista joihin ei näköjään pysty edes vastaamaan koska ovat niin huonoja!. Koulussa valitetaan siitä kun huokailen silloin kun opettaja ei kuuntele taikka kuule mun sanomaani ja kysyy vaan tymästi että '' hä ? ''. Ja vielä samainen opettaja on YKSIN lähdössä huomenna Espooseen viestikarnevaaliin meidän 20 tytön kans. Ja tämä tietty miesopettaja sitten valitti myös mulle että en osaa olla ihmisiksi koulussa koska minä valitan siitä että Toni valittaa mulle koko ajan milloin mistäkin. Että todella itsetunnon kohottavaa meininkiä. 

Ja vielä piste iin päälle; Rotilla on matoja! Ne ei ole varmaa ku noin about kuukauden ollut täällä ja jo nyt niissä on matoja! Ei jumalaukko. Ja toinen piste iin päälle; Mä mitä ilmeisemmin joudun polttamaan verisuonen nenästäni. Koska parin viikon aikana on tullut jopa viittä kertaa päivässä verta nenästä. Ja sitten vielä kolmas piste iin päälle; Huomennahan olen lähdössä kilpailemaan Espooseen, ja olen sairastellu pari viikkoa ( plus tämä hemmetin nenäverenvuoto joka tulee ainakin pari kertaa päivässä ) ja kuulemma mieli menee mutta kroppa ei pysy mukana. Äiti jankuttaa ettei keho kestä ylihuomista juoksemista, Mutta minä lähden sinne eikä mikään taikka kukaan estä sitä!

Pitää Espooseen pakata mukaan ainakin; Makuupussi, makuualusta, vessakamppeet, vaatteet, vaatteet joilla juosta, pitää ladata puhelin, pitää ladata kamera ja ottaa se mukaan. Ja sit jtn namiaki kai ;) Menen kohta siivoomaan poikien häkin valmiiks jos häki osat on jo kuivunu, kun niitten matojen takia oli pakko pestä se tai multa ois menny yöunet.