Elikkä tallilla olin sunnuntaina. Ja edelleen kauhea räkätauti ja päänsärky (+eilen illalla vielä kuumetta).  Ja äiti ja fammu valittaa vitamiinipuutteesta ja syömisestä jne. Että haistakaa pitkät!

 Istuttiin eka paaliötököinä Heidin kans :) Jonna kuvas salaa. Minä tuo harmaatoppinen ;)  Ja sitten oltiin molemmat tyyliin räsähtämässä tuolta alas, ja Jonna kuulemma otti jotain salavideookin. '' Ei helvetti ku ei misää saa kökkiä rauhassa, aina noita razzeja ... eiku paparazzeja! '' 

 Niin ja sitte minä ja uljas ratsuni Bimbo:)<3

Muuten on ollu ihan jees pv tänään, koneella olen istunu suurimman osan ja rottia pallotellu kans. Muuten, huolestuttaa vähän tämä kevään lämpötilä. HUHHUIJAKAA ku sie meinaa läkähtyy nyt jo! RAWRRR ! mutta mitä kesä sitten tuo tullessaan? Enemmän kuumuuttta? No se olisi jo liikaa. Mä muuten sain rusketusraidat tallilla. 

Ja nyt mulla on päälläni harmaa radiohuppari ja Puuman mustat lökärit. On muuten sit niskat ja olkapäät ihan vitun jumis. Käväsin äskön ottamassa tuon oksettavan yskänlääkkeen ja siit jäi paha olo. Yäääk. Mut vetelen siihen päälle ompun ja sit Dracula karkkeja ja sit muumipurkkaa ni hyvää tulee. Muuten mä aijon ostaa Piirtopöydän  Tämän -- > http://www.pixmania.com/fi/fi/2662164/art/wacom/piirtopoyta-intuos-4-s.html